Lista

10 frågor om dig själv

Fullständiga namn?
Varissa Vera Muangprom
När fyller du år? 19 Januari
Några utsmyckningar på din kropp? Öronen och naveln
Vad har du på dig just nu? Mjukis och t-shirt
Vilken årstid är bäst? Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vaknar upp med sol utanför mitt fönster och frukost på sängen
Vad tycker du mest om hos dig själv? Hmm.. typ min kropp
Vad är du bra på? Ingen aning, dans tror jag
Vem älskar du mest på denna jord? Min familj och mina vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Det är roligare att ha sällskap (aa) 

8 frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? Emma bästis
Vem vet allt om dig? Victoria sunshine
Vem är den roligaste av dina vänner? Rodde och Wojtek haha (:
Vem är den du helst har filmkväll med? Den jag gillar :$
Vem av dina vänner är mest "evil"? Hmm.. ingen (?)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Victoria always 


Skolan

Går du i skolan?
 Yes
Har du varit i skolan idag? Yes  
Har du bra betyg i skolan? Ehm, hoppas det (aa)

Annat

Hur mår du just nu?
Bra
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? Yes
Har du piercat dig? Naveln och örat 

Telefon/Mobil

Vem ringde du senast?
Nathi
Vem ringde dig senast? Rodde
Vem sms:a till dig senast? Edessa
Vem sms:a du till senast? Kibbe

Övrigt

Är du hungrig just nu?
Nää inte så
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Msn, pea och blogg :)
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Igår kväll
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Söndags kväll 


10 favoriter


Färg: Rosa
Mat: Kebab
Bok: Den jag läser nu är spännande "vampyren i blackeberg"
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag - Söndag
Glassmak: Ben&Jerry's "cookie dough" 
Tid på dygnet: Vilken tid som helst bara efter skolan


10 för tillfället

Humör:
 Trött
Kläder: Mjukis och t-shirt
Bakgrund: Teven
Nagellack: Lila
Tid: 17.18
Omgivning: Säng, data, tv, garderob, lådor och massa annat 
Irritationsobjekt: Min dator burrar -.-" 
Musik: Miley Cyrus - The Climb
Temperatur: Varmt i mitt rum och i mina kläder :O


10 senaste

Drycken:
Saft
Maten: Godis (ingen mat, men senaste jag åt)
Filmen: Another Cinderella Story 
Boken: Bröderna Lejonhjärta (jobbar med det på svenskan)
Bilturen: Ingen biltur men busstur
Tv programmet: Simpsons
Köpet: Choklad


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?