Igår och idag

Hejsan kära bloggläsare.
Det dära inlägget innan var till omogna ungar som måste ta och växa upp. Men nu ska jag inte skriva mer om det, utan skriva vad som hände igår och idag. Igår så kom Samme till mig, vi tagga till centrum vid 1 och köpte present till Benan, sen så taggade vi till barnsjön för att bada. Va där till 6 och sen taggade jag hem för att byta om och fixa mig, sen drog jag till Benan. Vi tjockade oss på massa chips, godis och bål, dom hällde vodka i bålen, haha skit dumma. Sen rökte vi vattenpipa, Angela så jävla rolig :P Det hände massa saker och Benan fick massa bekymmer, vi ville få bort hennes bekymmer så vi tog in henne till vardagsrummet och tog ut tårta och sjöng för henne. Det var väl gulligt? (aa) Vi käka tårta, sen så tog vi och dansade, svettades som en galning x) Sen titta vi på skräckfilm, men det gick inte så bra för Rodde pratade hela tiden. Haha skit rolig, Rodde är rädd för skräckfilmer så han sitter och håller för sina öron och skriker. Jag dog av garv! Klockan blev 12 på natten och Rodde skulle hem så vi föll med honom till hans port vid bollmoravägen. Sen sprang vi hem, när vi kom hem så tittade vi vidare på skräckfilmen, jag fattade inte filmen så bra. Sen tittade vi på den andra filmen, skit läskig och ganska bra, från andra sidan heter filmen tror jag, den är baserad på en verklig händelse. Rekommenderas till folk som gillar skräckfilmer som jag ;) Det tog tid för oss tills vi somna. Det var jag, Dunja, Hazal och Meltem som sov hos Benan. Vi somna runt 5 lr 6, minns inte så bra, vet inte äns när jag själv somna.

Jag vaknade av att Hazal satt och höll på o trycka på sina knappar på sin mobil. Sen när jag vänder mig om ser jag Meltem med öppna ögon. Sen ser jag Dunja resa sig upp. Benan låg och sov i sitt rum med sin mamma bara för att vi alla fick inte plats på madrassen x) Kl var typ 10? Nånting var den och jag taggade hem 12. Skulle hem och byta om, sen skulle jag tagga till barnsjön och bada. När vi var där och bada så ser vi fucking snokar där :O Skit äckligt! Men sket i det och badade ändå (aa) Sen kom Samme vid 5 och då cyklade vi till alby. Badade där med Meltem, Hazal och Benan. Senare kom Rodde. Och det var rätt så varmt i vattnet, trodde det skulle vara iskallt för alla sa förut att det va det. Kl 8 cyklade jag och Samme hem och jag käkade mig mätt och gick sen och duscha. Oj vad tiden går, har tagit rätt långt tid att skriva det hära inlägget :P Meltem har ingen tålamod så hon sitter och skriver till mig på msn att jag ska skynda mig :D Haha men nu ska jag faktist ta och lägga ut bilder och sen publicera det så Meltem får läsa :) Puss!

Börjar med ego


Kan inte fatta att Hazal har gjort tårtorna :P




Seni seviyorum tjejer, oavsett vad andra tycker <3


Slutar med ego ;)

Postat av: Hazal

O VI ÄLSKAR DIG OXÅ VARRE MIN ÄLSKLING:)<33333333333

2009-06-01 @ 13:12:28
URL: http://thetwoandonly.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?