26/5

Hejsan kära bloggläsare.
Idag så började min skoldag efter den långa helgen. Tråkigt men roligt att få träffa alla sina vänner igen (: Jag har fått tillbaka mitt prov från matten, kan säga att jag var riktigt jävla stolt. Om dom skulle sätta betyg på våra prov så skulle jag få VG (aa) Har fått tillbaka mitt prov från thailändskan oxå, fick 77%, är faktist oxå rätt stolt över det :) Jag slutade halv 4 bara för att jag hade hemspråk och Wojtek satt och vänta på mig från halv 2, så söt! Sen gick vi hem till mig och hämtade lite saker för vi skulle till barnsjön och bada, igen. Vi kom fram till barnsjön och där var Emma, Blondie, Dunja, Filip och company och Wojteks polackvänner ;) Jag hade bikini under min klänning så jag slängde av mig klänningen sen hoppa jag i vattnet med Emma, det var faktist inte så kallt. Vi taggade hem typ vid 5 lr 6 och jag fick ett litet sår som jag skrapa mig på cykeln och det rann överdrivet mycket blod :O Jag tog aldrig kort bara för det såg så äckligt ut. Wojtek min gentleman, han sitter och torkar mitt blod med allt han hittar, blad, handuk, sina händer, så jävla omtänktsamt av han. Sen bärde han mig på ryggen för han såg att jag inte kunde gå när jag igentligen kunde det -.-" Men cyklade hem och tvättade såret och sen gick jag ut igen och chillade lite. Gjorde faktist inget speciellt, kom hem halv 9. Ska snart gå och lägga mig så jag får mycket sömn. Ciao!

Lilla jag står och fryser


Johan jävla bög, vi sminka han, hahahahahah! :D


Love you my best friend! <3


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?