Victoria slaggar

Hejsan mina kära läsare.
Förlåt för att jag aldrig skrev igår, men orkade inte. Så hade tänkt att berätta lite vad jag gjorde igår. Victoria slaggade hos mig igår och vi hade massa kul. Vi skulle igentligen paddla men det blev inte så. På dagen gjorde vi inte så mycket. Runt 8 gick vi ut till gårn, dom grillade igen. Dom säger det är invigning för sexorna, dom får komma in på gårn nu. Sen har vi gått och träffat Nathi och Rodde. Jag skrattar fortfarande åt Rodde när han gjorde en sak som såg fett rolig ut, haha! Jag dog av garv och Nathi titta snett på mig :P Vi va en kort stund sen var Rodde tvungen att dra hem, Anwar kom så vi mötte Anwar vid busshållplatsen i bollmora. Vi chillade lite sen drog alla hem runt 10. Jag och Vickan hade hyrt Twilight, folk säger den är skit skit skit bra så vi tänkte se på den. Men den var bra, men inte överdrivet bra som alla säger. Raffa kom till oss kl 11, vi trodde han drev men han kom påriktigt. Han kollade på filmen med oss sen drog han hem kl 1 när filmen var slut. Jag och Vickan hade en mysig pratstund så vi pratade om allt och alla. Vi pratade ända tills kl 4, så då somna vi. Vi vaknade vid 11-12. Vickan gjorde en smaskig brunch. Sen kom Anwar och Nathi till oss runt 1. Vi tänkte titta på skräck men det går inte att göra det när det är såhär ljust ute. Lite senare kom Raffa och Rodde, då blev det 2 thai, 2 bolivianare och 2 marokan. Sen har vi alla gjort helt olika saker, men nu har alla dragit hem och jag tänkte lägga in lite bilder nu. Enjoy!

Jag och Vickan, på bussen påväg till henne för att hämta hennes saker


Crazy Night är snart!


Jag och Vickan utan smink :O


Jag och Vickan med smink :D


Myspys

Postat av: emma

vilken land kommer hon i från asså hon heter Vickan?

2009-05-10 @ 22:00:09
Postat av: ellen ~

varissa :D lika söt som alltid :* <3

2009-05-12 @ 13:53:09
Postat av: Anonym

mkt sötare utan smink !

I<3Varissa och Viktoria

2009-05-15 @ 15:40:23

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?