091104

Okej lite kortfattat om min dag då..
Jag började skolan 8. Under lunchen så gick jag till donken med några boys från klassen + Karima. Det var jätte trevligt och roligt med dom, love them! Rasten har på nått sett blivit roligare, nu har vi kommit igång med dans igen så vi dansar och Anwar dansar ;) Aa, sen hade jag ju utvecklingsamtal som jag reda har berättat om. Resten av dagen har jag bara suttit hemma och pluggat, har spanska prov imorn, hoppas det går bra. Jag har betygsvarning i 2 ämnen och det är engelska och so. Aja nu måste jag gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, att skriva om zombiefilmen fick mig att tänka på zombisar :O Euw aja. Pusspuss!


Jag vet inte om jag ska vara rädd för att tänka på zombies
eller för att titta på den där bilden :O Jag just nu!


Postat av: S

haha va jobbigt ! :P

men aah neej skolan känns verkligen jobbig nu !

söt bild btw^^

2009-11-05 @ 00:01:48
URL: http://linanlinan.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?