091105

Hejsan bloggen! ♥

Vilken lång dag det har varit men den har gått så snabbt. Jag skötte mig rätt bra på no lektionen, lyssnade och för första gången förstog nånting :O På matte lektionen var det motsattsen, det blev suddkrig och hade inte jobbat nånting alls. Men till slut fick vi städa undan allt sudd eftersom Atha kom på oss haha x) Jag måste fortfarande jobba på att sköta mig och vara koncentrerad. Menmen, slutade 10 över 4 idag. Efter skolan gick jag och Karima och käkade på sibylla. Idag var det inget bra väder alls, det var kallt och det regnade.

Föresten så blev det jätte dramatiskt i skolan. Hörde att några polacker skulle slå en thai. Och jag hoppade in i allt bråk. Men det blev inget av för lärare kom, men det blev största folksamlingen utanför skolan. Jag tror jag ska gå och byta om till mjukis nu och bege mig mot nyboda, ska ha möte som börjar om en kvart. Vi syns, kanske bloggar mer efter mötet. Pusspuss!


Förlåt, inga bilder idag men ni får en bild på mig som jag tog nyss (:


Postat av: Matilda

Nu har jag svarat på alla frågor i frågestunden:)

2009-11-05 @ 19:15:12
URL: http://guullunge.blogg.se/
Postat av: josefine

använder du löshår? om du inte har det så har du fett fint hår

2009-11-05 @ 21:26:18
URL: http://starhero.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?