091106

Hejsan bloggen! ♥

Jag ligger i sängen som ligger i vardagsrummet, ligger och tittar på teve. Nu är det helg igen, veckorna går skit snabba. Men imorse hade jag musik och vi fick sjunga lucia låtar, jag och Daniella hade jätte kul haha. Sen hade jag so och vi håller på lär oss om religion, hinduismen. Sen hade jag idrott och då hade vi dans, vi ska göra en egen koregrafi till en låt som vi väljer själv. Sen hade jag svenska och vi lyssnade på när Boel (svenska lärare) läste en bok. Haha lite sexuella saker i boken och det var alla intressrad av, inklusiv jag ;) Efter skolan var jag med Krille och Sampa, vi var hemma hos mig och gjorde ingenting. Ni ska få min dresscode för idag så syns vi i andra inlägget. Pusspuss!


Jag just nu hehe



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?