091113

Hejsan svejsan! ♥

Det kommer bli mycket bloggning här. Ska först berätta om min skoldag igår. Ganska chill, vi hade vikarie i alla ämnen förutom svenskan. När jag skulle ha so med klass F så blev jag utslängd :O Det började med att jag kommer in i klassrummet och sätter mig bredvid Patricia, hade inte sagt ett ända ord men ändå så flyttar hon på mig! Då blev jag fett irriterad så jag klagade på att jag ville gå in i det andra klassrummet och jobba, men fick jag det? Näääääj. Sen ställde Benan mig massa frågor och jag svarade "argumenterade" och till sist säger hon hållkäften till mig :O Så då fick både jag och Benan gå ut. Men vi gick till klass C och hade lektion med dom och det va katastrof eftersom B oxå hade lektion där x) Ska skriva om bion nu, pusspuss!

Inga bilder från dagen



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?