091116

Hejsan! ♥

Nu är jag hemma, har varit ute hela dan. Först var det självklart skolan, sen efter skolan följde jag och Hb med Patricia till hennes pappa, ville se hennes hund. Hennes hund är skit gullig, väldig lekfull. Haha hennes pappegoja är oxå fett söt. Sen har jag varit ute med Hb, vi träffade Emma och Cissi så vi var med dom. Vi visste inte vad vi skulle göra så vi gick ner till nyppe och satte oss vid några bänkar.

Vi hörde en glasruta krossas så vi sprang därifrån. Sen var det en gubbjävel och en kärring som sprang efter oss. Dom anklagade oss att det var vi som gjorde det fast det inte var vi. Dom skulle polisanmäla oss och allt så vi skulle gå på förhör. Fyfan vad vi lacka dampa på dom, haha vi fick fett med luft. Vi gick sen ifrån dom, det var faktist ganska roligt. Dom fick vårat nummer så dom skulle ringa oss när vi skulle komma tillbaka när polisen kom men vi ba fuck off. Så vi stack till barnsjön och gömde oss där. Ganska mysigt var det där, helt mörkt och helt lugnt.

Men vi gick sen tillbaka till ringen och satte oss vid röda huset. Vi var med Anwar, Rodde, Filip, Nathi, Adrian och Karima liten stund. Sen drog alla och till slut var det bara jag och Hb igen. Vi var ute och gick en liten stund sen gick vi hem igen. Så har i alla fall min dag varit. Nu vet jag inte vad jag ska göra, titta på teve och plugga. Jag bloggar mer senare, pusspuss!


Patricias pappegoja, Mattias


Patricias hund, Tito



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?