091117

Hejsan! ♥

Bloggade igentligen vid 10 men råkade somna, men är vaken nu så fortsätter blogga. Har typ inte haft nån lektion idag, förutom thailändskan. Har varit på nån pjäs, handlar om mobbing. Efter skolan så har jag varit med Hb och Dannis. Vi har inte gjort så speciellt mycket, gått runt och skrattat och tagit bilder. Haha har faktist haft ganska kul ändå.

Visste ni att varje gång jag tar bilder och är med på bilden så kollar jag alltid på mig själv om jag blir bra. Jag är så ego för om jag blir bra så sparar jag bilden och om jag inte blir bra så raderar jag den x) Haha.

Sen var Emma och Cissi med oss. Vi var i nyboda ett tag och sen gick vi ut och luffa. Sen har vi bara varit ute resten av kvällen, ganska skönt. Förresten, har jag berättat för er att jag fick ett stort VG på mitt spanska prov? Blev så jävla stolt, första gången, första gången. Brukar vanligtvis få G eller IG, nästa gång ska jag försöka få MVG. På nått konstigt sätt känns det som om jag aldrig kommer få det :O Ska sova nu är skit trött, pusspuss!














Cissi, Emma och Dannis gifte sig idag. Jag var musiken och var totaly grym ;)


Postat av: Wari (back on track)

va gullig på daniella på sista bilden:)<3 Haha Varissa det sant tex när tog kort i hem språk du bah ''nej jag radera den , den va ful'' haha typisk.

:P

2009-11-18 @ 07:50:50
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?