091121

Hejsan! ♥

Har vaknat nu, är fortfarande trött. Igår runt halv 2 så mötte jag Dannis, vi gick ner till nyboda hallen. Vi skulle titta på Nathis och doms match, men vi kom typ när dom hade spelat klart. Efter matchen drog vi hem till Nathi, skulle låna ett par baggie jeans av han. Efter jag hade fått lånat av han så tittade vi på film, landet för länge sedan. Haha jag lovar jag älskar den filmen! Låg och kommenterade vem som var vem x)

Sen så drog jag och Dannis ner mot ringen, vi träffade några, orkar inte rabbla upp alla namn. Jag, Dannis, Sako och Mohamed drog hem till Sako liten stund. Chillade där ett tag, sen blev vi tvugna att gå på träningen. Ville vara glad på träningen men det gick inte, fick ingen lust att dansa alls. Mådde skit dåligt men ändå så tog jag i rätt mycket. Dansen är kaos och vi ska ha uppvisning imorn, och få betalt.

Efter träningen så drog jag och Dannis upp mot ringen. Vi träffade Sako och dom igen, då var vi vid röda huset. Sen drog jag, Dannis och Sako hem till Sako. Chillade där ett tag sen gick vi ut och mötte dom (Sammy, Shady, Mohamed och Ibo). Och så har vi varit ute och luffat haha. Ja vet inte vad jag ska blogga mer om så det räcker för mig just nu. Ska skärpa mig med bloggandet nu, pusspuss!













Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?