091122

Hejsan! ♥

Nu är jag hemma och är helt blöt. Idag så hade vi uppvisning på en kulturfestival i rådmansgatan, ABF huset. Det gick sådär bra, vi kunde varit bättre. Sista dansen var placeringarna kaos. Men gjort är gjort. Gmx och Litanol var där, stört sköna från Asien. Efter dom rappade drog vi hem.

Sen har jag och Dannis suttit hemma hos mig och pluggat. Det gick inte så bra för vi var helt flumma. Jag är klar med matte läxan, gjorde inte så många tal, kunde inte dom. Sen så drog Dannis ut till Edessa och jag drog ut till Hb.

Vi åkte till Skarpnäck och träffade Danie och Daniel. Satt och rvp ute vid några bänkar, sen kom Gabbe. Och då satt vi och pratade och garvade. Sen plötsligt så kände jag mig helt borta, vet inte vad det var med mig. Så har min dag sett ut. Ska ta bort mitt smink och borsta tänderna, sen lägga mig i sängen och plugga lite på no som jag har tills imorn. Är rätt trött så vet inte om jag kommer orka plugga. Men jag bloggar mer sen, pusspuss!















Videoklipp får ni imorn, dom håller på att laddas upp



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?