091123

Hejsan! ♥

Är tillbaka från Skarpnäck, är skit trött just nu. Min skoldag har varit okej. Sista lektionen när vi hade no så hade vi ett läxförhör på nån jävla växthuseffekt, typ halva klassen hade inte gjort den så dom fick gå ut. Jag satt ute med Dannis och snackade eftersom hon inte var på så bra humör och så ser jag värsta bunten komma ut från dörren, hahaha. Jag måste plugga på det tills på onsdag :O

Efter skolan så kom jag hem och chillade lite. Sen åkte jag och Hb till Skarpnäck och träffade Danie och Gabbe. Sen kom Oliver och Fredrik och var med oss. Vi hade jätte kul. Vi missade bussen så Fredrik fick cykla oss till horrisontvägen, haha stackare snacka om att han blev trött. Sen när vi kom dit så ser vi Oliver och Gabbe springa där efter oss. Dom lämnade oss vid hemköp och sen så sprang jag och Hb till norra sköndal. Det är därför jag är fett trött och nu har jag fett ont i huvet. Ska gå göra te (aa) Bloggar kanske sen, pusspuss!


Inga bilder från dagen så bjuder en på mig själv ;)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?