091124

Hejsan! ♥

Har precis varit ute med Hb. Jag var hemma en stund och tänkte blogga men då funkade inte bloggen :O Klockan var 19.19, minns det. När jag försökte logga in så gick det inte, fick nästan damp.

Skolan har varit sådär bra för mig. Hela dan hade jag ont i magen, typ mensvärk. Och så har det inte heller varit sån speciell rolig dag. Hade prov idag och jag klarade inte det, innebär omprov. Blev skit sur på mig själv, måste sköta mina studier nu. T ex nu borde jag sitta och plugga på växthuseffekten. Ska göra det strax.

Efter skolan så gick jag till nyboda med Pompom, hon skulle snacka med Kibbe om att hon ville börja på dans. Sen fick jag stanna kvar och vara en "danslärare". Skulle lära ut korerafin thriller till små barnen. Sen efter hade Frida och hennes grupp träning så jag stannade kvar för att titta på dom. Jag var så jävla trött så jag råkade somna, vet inte hur jag kunde det med den dunkande musiken.

Efter doms träning så köpte jag kebab och tjockade mig på det. Stannade inne lite sen så gick jag ut med Hb, behövde luft. Vi gick runt lite och sen så träffade vi Johan, Crippa, Emma, Geo och Tappo vid njupkärr. Var lite med dom och sen så drog alla. Så har min dag varit, inte så rolig och inte så intressant. Nu ska jag plugga, seriöst. Bloggar mer sen, pusspuss!


Jag pluggar för första gången på thailändskan.
Haha dom säger annars att jag bara pratar blablabla.


Jag och Hb



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?