091125

Hejsan! ♥

Åh skönt att bara ligga i sängen och blogga. Brukar sällan vara hemma nu för tiden. Nåndag så ska jag bara vara hemma och chilla, titta på film eller vad som helst. Eller så drar jag hem till Nathi och är där hihi (aa)

Skoldagen har varit deppig för min del, har inte varit så särskillt glad idag..
Jag är så sur, ledsen och besviken på mig själv. Men dom problemen ska inte komma ut över bloggen. Fast det var flummigt idag på engelska lektionen. Jag satt tillsammans med Dannis, Karima och Patricia vid ett bord. Och så vet jag inte vad vi gjorde men när lektionen var slut så blev vi tvugna att stanna kvar. Sen fick dom andra 3 gå men inte jag :O Hon sa till mig direkt att jag inte fick godkänt på mitt engelska prov, fick inte det på förra heller. Är verkligen sur på mig själv, måste ta och sköta mina studier.

Efter skolan så har jag och några till haft träning med några ungar. Fast jag var inte med så mycket för jag hade skit ont i magen. Vet inte vad det kan vara, har alltid ont i magen nu förtiden. Idag hade jag knappt heller ätit nått, ingen frukost, ingen lunch, ingen middag. Men på kvällen när jag kom hem så bombade jag min tallrik med makaroner och falukorvar, allt tog slut haha.

Jag har oxå varit på ett möte idag. Hälften av alla som dansar i M.A.D var där, skit många och det var lixom inte alla. Vi snackade om massa punkter. Mina ögon börjar dö så jag bloggar mer sen, pusspuss!


Äh ibland måste man ta och bjuda på sig själv



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?