091126

Hejsan! ♥

Är hemma nu, sitter och käkar min choklad, ska hämta läsk snart. Skolan har varit halv deppig och halv glad om man får säga så. Hade simning idag så jag hann inte blogga eftersom jag inte hade så mycket tid på mig. Började åtta idag och slutade 4, snacka om jobbigt asso.

Efter skolan så var jag bara hemma och chillade, skönt asso. Sen hade jag träning och inga var där! Det var bara jag, Adrian, Patricia, Lollo, Shamsa och Cissi som var där. Asso vi har uppvisning på lördag och vi måste göra det bättre, för förra helgen var det kaos.

Efter träningen så gick jag hem och tog en snabb dusch. Sen drog jag till centrum eftersom det var crazy night. Men köpte inget där, var bara med vänner. Nu ska jag byta om och sova, är riktigt trött. Eller tror först jag ska leta efter nått att käka och då menar jag mat. Aja ciao, pusspuss!


Där ligger jag


Och där sitter Emma



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?