091127

Hejsan! ♥

Nu är jag hemma. Har precis varit ute. Skoldagen har varit chill. Jag försov mig så jag missade första lektionen men hann gå på dom andra 3. Jag måste erkänna att jag verkligen stör mig på min mentor. Vår sista lektion var svenska och vi skulle ha Boel och vara i datasalen, men hon var sjuk så vi fick sitta i sal 21 med REBECKA. Tro mig, hon går mig på nerverna. Hon ville självklart att det skulle vara tyst i klassrummet men hon fick inte som hon ville HAHA!

Efter skolan kom jag hem och jag deckade :O Jag var skit trött så jag somnade medans jag tittade på teve. Men sen lite senare så gick jag ut och var med Hb. Vi köpte lite gotti gotti och käkade ute. Sen hade vi ingenting att göra så vi var i nyboda och chillade där tills vår träning började.

Halv 8 började min träning. Vissa av oss dansade till 10. I mellan gick jag ut och hälsade på Krille, Tevin och Sampa. Dom var lite konstiga, vet inte vad dom har tagit. Sen kom Nick, Robert och Toby (stavning), dom följde med mig ner till danslokalen. Och så dansade vi lite till.

Efter träningen så var jag ute med Nick, Robert och Toby. Vi satt ute vid ringen vid ett litet hus och dom mådde inte bra. Dom stod och dansa till nån jävla windows låt haha. Jag har fortfarande inte duschat än, ska göra det snart eller så gör jag det imorn. Ska byta om till sovkläder så jag kanske bloggar mer sen, pusspuss!

Frågestunden fortsätter så om ni vill fråga mig nått,
kommentera här!



Fick en bild på Robert och Toby när dom står och dansar



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?