091129

Hejsan! ♥

Idag så har jag varit hos Nathi, drog dit vid 3. Vi tittade på film, kommer inte ihåg vad den heter men den var fett skön haha. Nathi har stukat foten så jag tog chansen och misshandlade han lite. Och hans mamma är så söt, hon sa att jag var hennes andra dotter (aa)

Vi drog därifrån halv 7, vi mötte Emma och Geo vid granit livs. Och så har vi självklart varit ute och luffat. Nick och Robert kom och var med oss och så kom Johan oxå. Dom håller på bygger om alla balkonger här i ringen så vi gick upp vid där dom bygger. Vet inte vad det heter men det var fett läskigt :O

Sen så drog jag, Nick och Robert hem till mig. Det var så kallt ute så jag pallade inte vara ute. Sen kom Dannis till mig, vi skulle igentligen plugga men vi orkade inte. Vi satt istället och snackade och lyssnade på musik. Nick låg och sov medans Robert var helt inne i teven.

Nu ska jag läsa på no:n lite grann. Jag fattar seriöst ingenting men lärarna tror självklart att jag fattar nånting. Bajs på skolan! Vem gillar skolan? Inte jag i alla fall. Men nu ska jag leka pluggis och plugga lite, kanske bloggar mer sen. Pusspuss!


skönt jag ligger just nu


Postat av: Wari

haha syster -.- men gör inte så mamma älskar dig mer än vad hon älskar jag-.-" annars Varre döööör i en grav x)

2009-11-30 @ 22:07:53
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?