Danie och Gabbe i Tyresö

Hejsan! ♥

Jag har varit ute, ganska kallt men ändå skönt. Hb ringde mig och sa att Danie och Gabbe skulle komma till Tyresö, så jag tänkte shit första gången typ. Så vi mötte dom vid kanelgränd och så gick vi därifrån till barnsjön. Ganska mörkt men riktigt mysigt, vi RVP. Sen kom då Lollo och Edessa och då satt vi där ett tag. Sen gick vi till pulkabacken och satt nere vid klätterställningen och vi fortsatte att RVP. Sen mötte jag och Hb upp Emma så hon var med oss. Aa, så har min dag varit, ganska tråkigt va? Haha nejdå hittar alltid på nånting att göra. Men just nu sitter jag och fixar naglar när jag igentligen ska plugga, pluggar sen orkar verkligen inte nu. Ska fortsätta fixa naglarna så vi hörs sen, pusspuss!


Jag och Hb


Haha lyckat


Jag, Edessa och Lollo


Danie och Gabbi i ghetto ringen, haha


Postat av: Lilla glada hb!

haha, kolla på bilden där vi misslyckades...Haha hur jag ser ut:p<3

2009-11-10 @ 12:17:59
URL: http://holtzaan.blogg.se/
Postat av: Lilla glada hb!

haha, kolla på bilden där vi misslyckades...Haha hur jag ser ut:p<3

2009-11-10 @ 12:18:11
URL: http://holtzaan.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?