Gårdagen

God morgon! ♥

Är lite snurrig i huvet, Emma och Tappo sov här. Måste berätta om gårdagen. Efter träningen så gick jag hem och duschade, innan snackade jag med Nathi. Men i alla fall, efter jag hade duschat så var jag ute med Emma, Tappo och Filip. Vi dak, helt pkd. Filips föräldrar kom och hämta han medans vi andra drog upp till mig. Jag mådde skiit illa, kunde inte ligga still. Jag sprang in på toan och spydde, fyfan va äckligt det var. Sen råka jag tappa min mobil i toaletten, i min spya! Hur skillad är man igentligen? Min mobil är helt sönder, 3 mobiler på det hära året, 3 mobiler. Och min mamma är nog lite sur på mig.

Idag så ska jag gå på Nathis match och sen ska jag hem till Nathi. Ska testa några jeans av han och låna dom haha. Bara för att vi ska ha baggie på uppvisningen som är på söndag. Och så ska jag självklart hälsa på hans mamma (aa) Nu ska jag nog gå ut och hämta nått att äta. Vet inte vart mamma kommer säga nu men.. Aja jag får blogga mer sen, pusspuss!


Postat av: LINDAVIOLA!

Godmorgon =).

2009-11-21 @ 10:04:54
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Wari

haha! ^^

2009-11-21 @ 19:32:39
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?