...

Jag vet, jag borde vara glad, men det är jag inte. Jag förstår att det var långt bort och att det var sent men ändå. Om det var jag så skulle jag åka och stötta på min vän no matter what. Kvittar mig hur långt bort det än är och hur sent det än är så skulle jag ändå åkt. Men äsch, varför bryr jag mig äns?

Har ingen stor lust alls att gå till skolan imorn. Har ingen lust alls att skryta om igår kväll. Vill helst stanna hemma, ensam. Vill helst komma bort från alla en vecka, vet att jag överdriver nu för en sån liten sak. Men det är ingen liten sak för mig, det är den största saken som hänt mig. Whatever, ska gå och duscha nu.

Hejdå..


Postat av: Edessa

Nej du sa aldrig till mig.. :(



Nej men som jag sa till dig idag asså när vi messade:) Om jag kan så klart.

Plus Varre va glad! Du vann är fett stolt över dig, låt inte nån förstöra ditt humör..



<33

2009-11-08 @ 19:56:44
URL: http://justlikeoldtimes.blogg.se/
Postat av: Luana

Varre va glad snäll <33 , grattis att du vann , men jag kunde inte heller komma för att jag gick oxo på modesining för barn samma dag som dig arnnas skulle jag komma <3 såklart <3 men jag e glad fast jag kom 2a <33

2009-11-08 @ 21:05:41
URL: http://luanas.blogg.se/
Postat av: Frida

Varissa, jag skulle ha följt med dig om vi hade pratat om det på dagen, och jag visste inte att det var någon modelltävling förrän nu när jag kollade igenom din blogg. Det är solklart att jag skulle ha följt med och stöttat dig, för det är vad man behöver. Man behöver vänner som stöttar. Jag skulle inte ha sagt nej till dig om du frågat om jag ville med, eller om jag visste det tidigare. :/ Jag förstår hur du känner, har varit med om samma sak, fast det var inte något med modelltävling.. Men Varissa, jag är jättestolt över dig. Du är en jättebra vän och en jättefin modell :)

2009-11-08 @ 21:09:05
URL: http://somebodyswatchingme.blogg.se/
Postat av: Daniella

Asso Varre skojaru, vi gjorde så gott vi kunde. Patricia fick nte, hon FICK nte vad skulle hon göra, smita från sitt hem eller?! Och Karima jag vet att hon nte får åka till husby hon ljög för sin mamma. Men hon vågar nte åka dit själv, hon VÅGAR nte. Plus att vad som helst kan hända henne själv. Och jag hade inga pengar, INGA PENGAR. skulle jag råna någon eller? Du får vara sur om du vill men vi kunde nte göra något mer än dt vi gjorde..

2009-11-09 @ 17:12:43
URL: http://daaniellas.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?