Hejdå..

Förlåt bloggen, förlåt mig så hemskt mycket.
Jag måste tyvär sluta blogga, det är massa problem som jag inte klarar av längre. Jag vet att min statistik kommer att sjunka väldigt mycket, men jag måste bara försvinna. Jag kommer tillbaka snart, tror jag. Kika gärna in min blogg fortfarande och skriv hur många kommentarer ni vill, kommer att ha det öppet nu. Jag vet att jag brukar vara stark, som mitt motto säger "om jag ramlar ner på knän så ska jag upp på fötterna igen". Men jag har tappat självförtroendet nu, på mig själv och mina vänner. Jag är svag, jag är känslig, jag är ledsen. Men jag klarar bara inte av det längre. Det känns som jag tappar blod som jag tappar tårar. Det finns massa saker som jag håller inne, jag försöker verkligen vara stark. Jag tror att ingen här förstår mig förutom Emma Bergendorff. Även fast vi har glidit isär mycket så står hon fortfarande på min sida och säger att hon älskar mig, det är jag verkligen tacksam över. Hejdå käraste blogg, kommer att sakna er alla..

Och en hälsning till Daniella.
Tack för kommentaren, den uppmuntrade mig VÄLDIGT mycket.


Postat av: Wari

NEJ!!!

2009-11-10 @ 17:42:31
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Rebecca

varissa ! nej! sluta inte blogga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-10 @ 19:29:40
Postat av: Lilla hb:)

Varre sluta inte blogg:O...Visa inte på bloggen att du är ledsen sur lr ja vad du nu är<3, Tänk att när du bloggar så lotsas att de blir som att du är i en helt annan värld, Precis som det blir när vi kommer in i dans salen och ska dansa, vi glömmer allt annat, Tänk så, det kanske är svårt för jag vet inte riktigt vad det handlar om.. Bara på sätt och vis. Men du vet att du kan prata med mig, jag står här och tar emot allt du har att säga, jag vet att vi inte umgås, men det händer ju i bland, och i sommras var det så roligt på 08 så ah jag vet inte så kul bara ! Jag vill få dig på bra tankar, och alla problem stäng ut det genom bloggen och fortsätt blogga ! Du har mig och prata med, och jag vet att patricia (pattiis) också kommer att lyssna på vad du har att säga om det behövs! puss <3

2009-11-10 @ 19:40:38
Postat av: Lilla hb:)

Varre sluta inte blogg:O...Visa inte på bloggen att du är ledsen sur lr ja vad du nu är<3, Tänk att när du bloggar så lotsas att de blir som att du är i en helt annan värld, Precis som det blir när vi kommer in i dans salen och ska dansa, vi glömmer allt annat, Tänk så, det kanske är svårt för jag vet inte riktigt vad det handlar om.. Bara på sätt och vis. Men du vet att du kan prata med mig, jag står här och tar emot allt du har att säga, jag vet att vi inte umgås, men det händer ju i bland, och i sommras var det så roligt på 08 så ah jag vet inte så kul bara ! Jag vill få dig på bra tankar, och alla problem stäng ut det genom bloggen och fortsätt blogga ! Du har mig och prata med, och jag vet att patricia (pattiis) också kommer att lyssna på vad du har att säga om det behövs! puss <3

2009-11-10 @ 19:40:49
Postat av: Hb

oj då de kom två stycken :P

2009-11-10 @ 19:42:36

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?