Igår bakning i nyboda

Vi har precis käkat. Igår så var jag, Emma och Hb i nyboda. Vi bakade choklad cupcakes tillsammans med Edessa och Kolo. Vi skulle ha 50 g smör och Hb råkade ta 150 g så vi blev tvungen att göra trippelsats x) Haha skit jobbig. Sen när dom var klara så käka jag en, jag blev kladdig som vanlig -.-" Sen hade jag krig med Kibbe, han kasta godis på mig så jag kasta tillbaka :O Och sen vi skulle hämta godiset och han tog den före mig så jag hängde på hans ben och han kastade allt han pallade och han missa mig, han träffa sin fot, haha hur dum e man? Aja nu ska ni få några bilder från igår, pusspuss!


Jag och Hb (:


Jag och Emma <3


Ok lite kladdig blev jag :O


Postat av: Wari

svar:

haha:) fina bilder..Haha sista bilden din bääbis!:P



tackar!:)

2009-11-15 @ 12:51:52
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du bakar jämt :D

2009-11-18 @ 16:50:27
URL: http://partydansen.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?