Kändis festen hos Patricia

Hej igen bloggen! ♥

Jag var nyss och åt, pizza var på bordet. Yummi, jätte gott. Men nu ska jag berätta lite om igår hos Patricia. Det var en kändis fest och alla skulle klä ut sig till nån kändis och jag var ju Tila Tequila. När jag kom dit så var alla såå fina. Vi hade kul och tog massvis med bilder. Vissa drog vid 12 och vissa stannade för att sova över. Sammy, Shady, Mohamed och Sako kom oxå förbi. Vi satt och tittade på film tillsammans. Och jag var så trött efter hela dagen så deckade då och då x) Aa nu ska jag istället lägga ut bilder, har tagit skit många bilder men kommer bara lägga ut vissa. Enjoy!






Dom 3 första bilderna - Alla tjejer


Jag och Lollo - Yeeaah ;D


Jag, Lollo och Angela - Ohlala haha


My dresscode like Tila Tequila - Yes or No?


Lollo, Gabbi, Patricia och Angela - Sötisar


Lollo, Angela och Patricia - Goes wild ;)


Jag och Patricia - Bebbo!


Jag och Patricia - Grimars


Jag och Gabbi - Liknar en bitch haha


Lollo, Jag, Gabbi, Patricia och Angela - Haha sexig ställning


Gabbi, Jag, Lollo och Angela - PARTY!


Jag och Daniella - Inte så bra bild men Daniella var ju bara för söt


Jag och Daniella - Bättre bild


Gabbi, Jag och Daniella - Haha den bjuder vi på (:


Jag och Gabbi - Blev ju bara så tvungen att lägga ut den x)






Dom 3 bilderna - Vi alla som sov över


Gabbi, Lollo, Karima och Jag - Ingen aning vart Patricia tog vägen


Jag och Gabbi - Haha här går det hett till ;)


Jag och Gabbi - Så fick vi sova x)


Postat av: wari

tax

2009-11-01 @ 20:20:14
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: wari

Aaa det har jag;)

2009-11-01 @ 20:21:28
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta vem alla skulle likna?

2009-11-04 @ 20:04:12

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?