Min rosa mjukisdress

Ni har nog sett på mina bilder att jag har rosa mjukisdress på mig. Okej innan tyckte jag inte om mjukisdressarna, tyckte att dom var för fina, hellre går jag ut i stora mjukisar och stora tjocktröjor. Men sen när jag testade en sån här mjukisdress och såg hur fin jag var i en så blev jag faktist lite kär och blev så tvungen att köpa in den (aa) Jag beställde in den från internet för det fanns inte i min storlek och i min favoritfärg, det var typ slut överallt. Men jag är nöjd för köpet, ett matchade linne beställde jag med hihi.


Postat av: Anonym

när du var yngre var du jätteee smal och nu har du lyckats gå upp i vikt lite, hur gjorde du :)? eller gjorde du nått speciellt? behöver lite tips :) var har du köpt mjukisdrekten btw?

2009-11-17 @ 18:25:57
Postat av: tönt du är.

HAHAHA Wannabe Kissie elr vad?

2010-02-05 @ 23:33:18
Postat av: Varissa

haha tönt som inte vågar skriva namn, haha inte i närheten att jag är wanna be kissie!!! hahahahaha säger det en gång till, TÖÖÖÖÖÖÖÖNT ;)

2010-02-06 @ 00:34:44
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?