Övernattningen

Tjosan! ♥

Vaknade nyss, på övernattningen fick jag inte sova nånting. Övernattningen var sådär kul för mig, jag var sjuk, det var på grund av vaccinet eftersom jag tog den i torsdags. Fick först ont i huvet och sen fick jag magknipa eller magkatarn eller vad det nu heter, kändes som min mage knöt in sig själv och kunde inte sträcka på mig. Det var kul att skarpnäck barn (José, Danie och Daniel) kunde vara med.

Till mat blev det tacos, jag låg först och vilade eftersom jag hade ganska ont i huvet. Sen när jag hör att det mat så hoppar jag upp och kutar till maten haha. Jag och José körde mat tävling och jag vann mouha. Sen var det lite brottningen men jag var inte med, haha satt och skrattade åt alla. Speciellt när Angela och några till skulle köra mot Kibbe, haha fan vad jag garva åt Angela. Sen blev det film och vi skulle titta på 2012 men nejnej, vi titta på en annan jävla psykopat film -.-" Typ barn dödar vuxna, nånting med gud och offra, det var fan cepe, psykopat barn.

Alla vi sen skulle gå ner till danslokalen och sova, jag låg och blundade men lyckades inte sova. Klockan var typ halv 8 och precis när jag typ höll på att somna kommer Kibbe ba om inte ni går upp och äter frukost nu så kommer jag piska er, jag räknar till 10. Så alla sprang upp, lilla José låg och sov som en bebis, haha han fattade ingenting. Så var typ min övernattning. Nu ska jag gå upp och hämta nånting att äta. Bloggar sen, pusspuss!

Sorry inga bilder, min kamera låg i min väskan och alla väskorna hade dom låst in så orkade inte hämta den


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?