Paranormal Activity

Hejsan! ♥

Igår så var jag, Emma och Hb på bio. Vi såg en skräckfilm som heter Paranormal Activity. Handlar om en demon som har förföljt en tjej hela tiden. Hon flyttar in tillsammans med sin kille och dom filmade varje dag när dom sov. Första början var den rätt tråkig, men sen så blir det läskigare för varje natt. Slutet var ju fett läskig, alla i salongen skrek. Eller den var inte direkt läskig, mest obehaglig och jag tror oxå att det är en baserad på en verklig händelse. Så i betyg får den av mig 3 1/2 av 5. Tog inte så många bilder, men här är några.


Den får vi lov att bjuda på x)


Alltid lite smågott till bion (aa)


Emma


Hb


Jag


Postat av: Frida

Vaaaaaaaaaaaaaaaarissa, skriv till mig på facebook nuuuuuuuuu! <3 eller smsa till numret där jag skickade ett sms ifrån. <3

2009-11-14 @ 12:05:06
URL: http://somebodyswatchingme.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?