Utvecklingsamtalet

Hejsan! ♥

Jo nu ska jag berätta hur det gick på utvecklingsamtalet :)
Det gick faktist bra. Dom sa att jag hade bra betyg och jobbar fullständigt på lektionerna. Okej jag ljuger det gick åt helvetet! Dom satt och klaga på mig :O Atha kommer in från ingenstans och säger jag ska bara berätta ett par saker om Varissa. Jo hon är okoncentrerad, högljud, flammsar mycket, kommer inte i tid och gör inte läxorna i god tid. Så säger alla lärare om mig :O Det här var lixom inte första gången heller som jag fått allt skit, måste verkligen skärpa mig nu. Aja, nu ska jag plugga på spanska eftersom har prov imorn. Skriver mer om min dag lite senare på kvällen. Pusspuss!


Postat av: S

nee precis alltså de e fett fult o ge läxor över lov, då det är meningen att man ska vila upp sig!

hahahaha :D ja ska också prova det i min skola! haha :D

2009-11-04 @ 21:11:37
URL: http://linanlinan.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?