Vaccin mot svininfluensan (?)

Tjosan! ♥

Har hört att många av mina vänner har tagit vaccin mot svininfluensan och blivit sjuka :O Det är lite läskigt faktist och jag ska ta den imorn :S Berättade det till mamma nyss och hon sa att det beror på personen oxå. Om man har bra imunförsvar eller nånting så klarar man sig. Aja fattar inte men hoppas jag inte blir sjuk, för dagen efter ska jag på bio och då tänker jag inte ligga hemma i sängen och ruttna! Men ska ta bort mitt smink nu, sen ska jag ner till tvätten igen och hämta upp mina kläder. Bloggar mer igen innan jag går och lägger mig, pusspuss!


Postat av: samir

kolla sticken känns ingenting men efter typ 4 timmar kan man inte röra sin arm... Det är därför jag är hemma från skolan =)

2009-11-12 @ 17:15:34
Postat av: Nathalie

Jag ger dig ett tips man brukar ju få lite feber een dag efter åt men när du har tagit sprutan och har kommit hem ta alvedon då min kompis gjorde det så hon fick inte feber ;)

2009-11-12 @ 19:29:00
URL: http://partydansen.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?