3 planer

God morgon bloggen! ♥

Emma sitter här hemma hos mig. Jag har fixat mig och allt klart, tror jag. Idag kommer jag inte kunna blogga, sorry. Har 3 planer idag. Först ska jag till skarpnäck med Emma, Hb, Cissi och kanske Pattis. Sen klockan 7 ska jag hem till Nathi, hans familj har fixat en halloween fest. Och senare så ska jag sova hos Patricia, det är kändis fest hos henne. Kommer att klä ut mig 2 gånger idag, hihi ganska kul, faktist roligt att klä ut sig :P Menmen, nu måste jag sluta blogga för vi ska säkert åka snart. Hoppas alla får en riktig trevlig halloween så syns vi imorn. Puss!


Bjuder en sexig bild på mig och Emma (:


Postat av: S

jag gillar din blogg :) , du verkar vara fett gullig :D

2009-11-01 @ 23:12:58
URL: http://linanlinan.blogg.se/
Postat av: Anonym

e hon fortfarande din allra bästavän?

2009-11-03 @ 18:11:59

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?