2 mobiler sönder

Ni kanske undrar varför jag är uppe den hära tiden?
Om ni har läst rubriken så har ni nog fattat, nu har jag 2 mobiler sönder. Jag hade somnat med datan på, så min dator låg bredvid mig i min säng. Sen rörde jag mig och min dator ramlade ner på golvet, hörde ett bang. Då vaknade jag, tog min dator och tittade på den. Har fått en till spricka vid kanten, smart varissa, smart. Och sen tog jag upp min mobil och den va oxå sönder. Min dator hade tydligen ramlat på min mobil så min mobil fick en till spricka vid skärmen och nu är den sönder för skärmen funkar inte. Halva skärmen lyser olika färger, den är cepe, och läskig. Nu använder jag en gammal walkman, W200i. Oj juste, skrev aldrig vad jag gjorde igår, ska göra det nu i nästa inlägg.


Postat av: Anonym

oj då det var inte bra det, hoppas det går att fixa

2009-09-21 @ 12:15:45
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?