Äckligt!

Hejsan bloggen!

Jag är hemma från nyboda, måste duscha av mig! Ska berätta vad vi gjorde i nyboda. Eftersom Barbara inte är vår tränare längre så har vi bestämt att varannan lördag så ska vi alla göra nått tillsammans. Vi satt och diskuterade om vad vi kunde göra och hur vi kunde samla in pengar för att kunna göra dom sakerna. Sen så fick vi en idé att idag kan vi busa lite med Kibbe, vi tänkte kasta ägg och mjöl på honom och det lyckades vi göra. Han blev fett lack så han gick in och tvättade av sig, sen sa han till oss att alla kommer få tillbaka så alla sprang och gömde sig i minibussen. Han blandade stark senap, original senap, filmjölk, mjölk, mjöl, smör, sirap och dressing i en kanna och kastade det över oss. Det var så jävla äckligt och han gjorde på alla saker som var inne i nyboda oxå, tyckte synd om alla jackor och väskor som var där. Nu är i alla fall jag hemma och ska duscha av mig, spyr av lukten senap! Sen ska jag tillbaka till nyboda igen eftersom alla ska äta tacos tillsammans, jag får blogga mer när jag kommer hem om jag har tid.

Kibbe är så jävla äcklig, verkligen överdriva :O

Postat av: Anonym

Haha skön tränare ! jag träffade han igår när jag var med några kompisar :P

2009-09-12 @ 18:22:26
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ok:$:P

2009-09-12 @ 20:51:34
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?