Bakat cupcakes med VKPD

Hejsan bloggen!

Vi har bakat mycket cupcakes, det blev dubbelsats. Min mamma skulle ta med sig till sina kompisar och så ville min mormor ha. Jag ska strax gå och duscha eftersom jag har typ fortfarande mjöl i ansiktet och håret. Patricia och Daniella var fett taskiga för först kasta dom gammalt florsocker på mig sen körde dom nån pickpick skit och det gjorde fett ont. Så jag sa jag skulle hämnas tillbaka så jag kastade mjöl över dom och plötsligt blev det mjölkrig. Det svider i mina ögon för jag tror jag har mjöl i ögonen, ska lägga upp lite bilder nu och sen ska jag duscha. Bloggar mer efter jag duschat.

Patricia


Varissa


Karima


Daniella


Daniella och Patricia när jag kastade mjöl på dom x)


Jag och Daniella när hon kastade mjöl på mig :O


Daniella och Karima när Daniella kastade mjöl på Karima


Patricia, Daniella, Karima och Jag efter mjölkriget


Karima och Daniella när dom hade skumkrig


Duktiga Karima som diskar :)


Yummi, våra cupcakes :D


Postat av: Wari

MM, va gott det ser ut haha varre gillar dig på andra bilden(a):P



haha nej! DU KANSKE inte får höra mig sjunga utav mig;);P

2009-09-23 @ 23:39:00
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: kellie

SV: hehe jo det gick väl bra;)

2009-09-24 @ 00:20:24
URL: http://kelliewerme.blogg.se/
Postat av: Wari

Haha du har bestämt men när haha1 o du får inte (a):)

2009-09-24 @ 10:36:23
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?