Cybertown

Hejsan bloggen! ♥

På dagen igår så var vi med Barbara. Barbara hade en överraskning till oss. Vi åkte buss till Gullmarsplan sen så tog vi tunnelbanan till Fridhemsplan. Vi alla var nyfikna på vad vi skulle göra (Jag, Daniella, Karima, Angela, Frida, Cissi). Vi kom fram till stället och då blev alla skit glada, vi körde cybertown, nästan som laser doom. Jag hade aldrig spelat det förut men det var så jävla kul. Jag, Daniella och Karima var i samma lag och vårt lag vann hihi :) Efter det så åkte vi tillbaka till Tyresö, nyboda. Vi mumsade i oss 2 familjepizzor, sen satt vi och snackade om lite läskiga saker. Senare mot kvällen så var jag med Daniella, Karima, Sammy, Shady, Mohamed och Ibo. Jag kan säga att vi haft fett kul, men berättar mer sen när jag har bilderna. Dom ligger i Daniellas kamera och hon glömde sin sladd hemma -.-" Men bilder från Cybertown får ni.

Jag vid busshållplatsen


Jag och Daniella


Jag och Daniella på bussen


Jag och Karima på tunnelbanan


Angela och Barbara


Jag och Frida


Jag och Cissi


Haha snubben på Cybertown, stava mitt namn rätt oxå x)


Barbara, Daniella och Jag


Frida, Angela, Karima och Cissi


Jag, Karima och Daniella :D


Jag och piggelin (aa)


Jag och Daniella


Frida och Daniella med 2 stora familjepizzor


Kebabpizzan var min, Daniellas och Cissis :P


Jag och Cissi, två tjockisar :)


Karima, Jag, Angela, Daniella och Cissi


Daniella


Varissa


Karima, Frida, Cissi, Angela, Daniella och Jag


Det spökar i nyboda, kolla den vita fläcken på Cissi :O


Alla vi hoppar ;)

Postat av: Aramis

FIN BLOGG:)<3

2009-09-27 @ 13:14:46
URL: http://aramisgolmohammadi.blogg.se/
Postat av: Samme

Fan va högt dannis hoppar :O

2009-09-27 @ 14:32:14

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?