Dagens Varissa

God morgon bloggen!

Jag har börjat med att vakna en och enhalvtimme tidigare innan jag går till skolan, brukade alltid vakna en timme tidigare. Jag är så seg så behöver mer tid på mig, även fast jag inte sminkar mig och shit. Men idag så ska jag och Karima se ut som tvillingar :) Haha en thai och en chilenare.

D R E S S C O D E

Postat av: Mimmi

Jag är likadan.. begöver egentligen gå upp 2 timmar tidigare men vem orkar det.. får alltid springa och har glömt äta frukost.

Va söt den vita mini-koftan va!

2009-09-02 @ 15:18:31
Postat av: Marita

Va söt och tack :)

2009-09-02 @ 17:06:28
Postat av: Wari

Gulligt varissa:) jag såg dig o karima ssamma klädsel haha goooligt:P

2009-09-02 @ 17:09:28
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?