Karima dag

Hejsan bloggen!

Såhär var det, vi bakade aldrig. Istellet så var vi bara med varandra och hade kul. Som vanligt, jag och Rodde största krigarna. Haha sådan bror och sådan syster ;) När Adrian och Rodde hade dragit hem så pluggade jag och Karima. Sen började vi prata lite så vi orkade inte plugga. Det var så skönt att snacka ut med Karima, vi har ju aldrig snackat såhär förut. Vi umgådes inte lika mycket förut, men vi gör det ganska mycket nu och det är kul. Hon drog hem ungefär 50 min sen. Hade faktist tänkt att gå duscha, ska göra det nu. Slänger ut kvällens foto innan jag sover.

Den spelstolen jag sitter i brukar jag alltid sitta och blogga i (aa)


Jag och Adrian


Där sitter jag och Rodde och krigar

Postat av: Viktor

tack själv:D

haft en bra kväll då? :)

2009-09-21 @ 22:20:54
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/
Postat av: Maja

sv: tack så mkt! ;D hihi det är ju bra att det inte ser ut som hårförlängning ;D

2009-09-21 @ 22:47:11
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?