Drama i skolan

Hejsan bloggen!

Lektioner och allt har varit vanligt idag. Måste göra om några tal som jag hade i matte läxa eftersom jag inte gjorde dom för jag kunde inte dom. Jag tror att jag klarade engelska läxan ganska bra och so läxan gick inget vidare. Jag frågade Jörgen (min so lärare) om jag kunde få göra läxan imorn men nejnej det fick jag inte.

Kom ut från bild lektionen och så stog det värsta folksamlingen utanför skolan, självklart springer jag dit och frågar vad som hänt. Och så hände det lilla drama, bråk som vanligt mellan Jarah och några. Tycker faktist synd om henne eftersom alla är på henne, men hon måste oxå sluta hålla på med folk när dom inte vill.

Just nu sitter jag i den sköna spelstolen framför teven med ballerina kakor bredvid mig och tittar på Hannah Montana. Mår verkligen dåligt för att jag inte är vän med Anwar än, saknar han så mycket, han var mitt livsglädje. Men ska bara ta det lugnt just nu för är ganska trött. Skriver mer sen.

Det här var det jag rita på bild lektionen

Postat av: wari

Dt e typ så jag gör när jag har tråkigt(a)=P HAHA! Jarra* går typ i min klass hon e fett skön ibland=P

2009-09-16 @ 17:06:57
URL: http://alwyswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?