Dramatisk dag

Hola bloggen!

Skoldagen har varit så dramatisk, 3 av mina vänner har tagit sömnpiller och hamnat på sjukhuset. Tänker inte nämna namn men nästan hela skolan vet ändå redan om det. Asso idioter :O Varför? Men skoldagen har oxå varit rätt tyst, Rodde och Nathi är sjuka så ingen av dom var i skolan. Mina bebisar! Måste snacka med Nathi när han kommer tillbaka för det har blivit missförstånd mellan oss två :( Menmen, sitter och tittar just nu på Hannah Montana och äter choklad. Jag bloggar mer på kvällen när jag kommit hem från träningen.

Varissa, tagen nyss


Postat av: Wari

Hoppas det blir bättre mellan er;) hihi^^ rodde o nathi e alltid sjuk på samma gång-.- Enda sen jag har känt roddan:)

2009-09-03 @ 17:18:21
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?