Skön fredag

Hejsan bloggen!

Min första lektion var musik, vi fick spela lille katt, jätte kul, sajjk. Sen hade vi so med klass b, det var inte lite stökigt kan jag säga. Sen hade vi en enormt lång håltimme eftersom idrotten var inställd så vi gick hem till Patricia och bakade kladdkaka. Sen hade vi svenska lektion och min koncentration var helt borta. Vi fick rast i mellan och jag och Nathi hade krig då. Jag tog ner honom men jag ramla samtidigt som honom så vi ramla nästan på varandra x) Haha älskar min thailändare, typiskt jag och han.

Slutade 10 över 2, då gick jag, Karima, Dannis, Nathi och Rodde hem till Patricia. Vi "tuggade" hos henne, vi skulle visa Nathi och Rodde vad "tugga" var så jag gjorde en sak som jag inte direkt skriver upp i bloggen x) Men i själva verket betyder "tugga - hänga". Haha, lurade så många i skolan!

Sen gick jag, Karima, Dannis och Rodde hemåt. Dannis och jag var hemma hos mig och bakade "Daniella&Varissa special". Recept får ni senare. Vi tänkte göra vaniljhjärtan men det blev vaniljbollar istellet så det kallar vi "Daniella&Varissa special" x) Vi hade florsocker krig och tog massa bilder, bokstavligen så såg jag ut som the grudge.

Kvällen gick vi ut och träffade Patricia, Shamsa, Rodde och Karima. Jag och Dannis hade konstiga saker på huvudet så vi gick ut med det, haha vi ville bara flippa. Folk tyckte vi var störda men ändå söta (aa) Vi gick till nyboda, satte på musik och bara dansade. Min fredag har varit riktigt skönt, har inte varit lack eller nånting. Men ska lägga ut bilder som jag lyckats fått tag på idag.

VKPD


Patricia, Karima och Dannis slickar av smeten


Haha titta vilka idioter som vill komma till oss,
vi är sååå poppulära :) DRIVER!



Jag är ett kladdmonster


Jag och mi hermano


Jag och Dannis


The Grudge


Jag och Dannis hade florsockerkrig x)


Haha typ knäppisar?


Titta va söta vi är (aa)


Min och Dannis skugga


Postat av: Anonym

Så söt Varissa haha! white face:D<3

2009-09-12 @ 00:49:25
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: MAJ

Va gullig du e Varissa :D

2009-09-12 @ 00:59:08

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?