Fredag 18/9

Hejsan bloggen!

Kom hem för ett tag sen. Dricker slusch och tittar på teve. Har varit en ganska rolig fredag. Ska försöka berätta lite kort om dom lektionerna.

På idrotten så skulle vi ha orientering i fårdala. Kom försent 10 min, vi visste knappt hur man kom dit :O Jag och Dannis orienterade tillsammans, vi hade det ganska roligt. Har spelat in videosar som vi ska bjuda på. Påvägen hem så joggade jag och Dannis tillbaka till skolan på en kvart, fan va vi var grymma, det tog ungefär en halvtimme för oss att gå dit. Haha skröt om det hela dan men Rodde förstörde allt för oss -.-" Han säger att han och Nathi springer på 8 min, dom kan gå och ta sig nånstans :)

Jag tror att ingen lärare litar på mig. Idag på svenska lektionen så skulle vi läsa våra böcker och jag orkade inte. Jag sa till Boel (vår svenska lärare) att jag brukar läsa hemma på kvällarna. Sen visskade jag sajk till Karima. Sen sa hon ba jag tror faktist att du ljuger Varissa. Haha jag ba faan :P Svenska lektionen så kunde ingen hålla käften inklusiv vi. Killarna var så jävla dumma och ställde konstiga frågor, haha alla drev med Boel. Man såg hur irriterad och stressad hon var men hon skrattade ändå x) Ikväll vet jag inte korrekt vad som kommer hända, det finns olika planer. Men vad jag vet så ska jag träffa Mohamed som kommer till Tyresö.

Vad gör ni ikväll? Vad ni än gör så hoppas jag att ni får en trevlig kväll :D






Postat av: Burcu

Vad bra att du har haft en bra dag da.. =)

Jag har haft en sämst dag :(

menmen, ha en trevlig fredags kväll :D <3

2009-09-18 @ 17:53:41
URL: http://dreamgirlburcu.blogg.se/
Postat av: Wari

shoo Varre =) hoppas du får det trevligt med !<3 haha dannis o du e så gulligt=)

2009-09-18 @ 19:23:16
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: MAJ

Va söta ni är :o ;D

2009-09-18 @ 19:30:58
URL: http://mildmelody.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?