Gabbi skriver

heeeeej på er :D just nu ligger jag här i varissas säng och skriver i hennes blogg som ni kanske märker.. hahahah men aa varissa ligger i sängen och typ halv sover och smsar med Rodde whoohooo ;) nee jag skoja bara, men aa vi har fett tråkigt!!! idag eller igår men aa skit samma så vare nybodafestivalen.. va faktist lite kul, men inte så mycke.. men aa asså bara så ni vet jag har inte kunnat skriva i min blogg GabriellasLife.blogg.se för jag har dataförbud i en månad! jag vet skiit jobbigt!! men dt har jag istället för 2 veckors utegångsförbud.. men aa jag kommer kunna blogga om 13 dagar, jag har redan klarat av 17 dagar, stolt e jag faktist :) hahaha jag tror att varissa har somnat.. men hon kommer vakna när hennes mobil vibrerar(stavning) juste.. asså jag skriver inte i min blogg när jag e hemma hos vänner för mamma går in och kollar... sen ser hon om jag har varit inne på datan och då kommer hon halshugga mig! :) hahha men aa nyboda festivalen va rolig, varissa dansa skit mycke, när vi va på väg hem me alla så hade hon skit ont i fötterna stackars henne. men typ Erik bärde henne halva vägen hem , hon fick typ.. ''rida'' på hans rygg , medans jag och rodde gick längst fram och snacka lite.. men aa nu ska jag väcka henne eller så ska jag läsa andras bloggar, men puss på er nu :)<3 



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?