Gårdagens kväll

God morgon bloggen!

Jag har precis vaknat. Igår orkade jag inte blogga eftersom jag kom hem sent och jag deckade. Igår kväll så var jag med Daniella, Patricia, Shamsa, Lollo, Mohamed, Sammy, Shady och Ibo. Vi gick hit och dit och alla var på fett bra humör, vi flummade och skrattade. Senare mot kvällen när vi skulle gå och lämna Patricia och Shamsa vid Patricias port så var alla fett trötta. Jag deckade på bänken -.-" Daniella gick för hon skulle möta sin mamma och gå hem. Sen gick Patricia och Shamsa in så det var jag och Lollo + killarna kvar. Killarna gick och lämnade mig och Lollo vid min port. Sen satt vi liten stund och snacka och sen gick jag och Lollo in. Lollo slaggade hos mig så vi hitta nått och käka, sjöng lite sing it på wii och sen satt vi vid datorn. Och då decka jag. Nu kommer bilderna från gårdagens kväll så ... Enjoy it!

Patricia, Shamsa, Jag och Daniella


Jag och Mohamed


Mohamed, Jag och Ibo


Mohamed, Daniella, Jag och Sammy


Jag, Daniella, Mohamed och Ibo


Sammy och Ibo


Mohamed och Shady


Daniella, Ibo, Jag, Lollo och Mohamed


Daniella, Jag, Lollo och Sammy


Shady, Lollo, Patricia och Sammy


Jag och Ibo


(från vänster och runt) Shamsa, Ibo, Shady, Lollo, Sammy,
Patricia, Mohamed, Jag och Daniellas skor



(från vänster och runt) Sammy, Lollo, Patricia och Mina skor


Mohamed, Jag, Sammy och Daniella


Daniella filmar

Postat av: Kimberly

jag tycker du passar jätte fint i svart ;)

2009-09-27 @ 12:52:36
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?