Hänt mycket idag

Hej bloggen!

Det har hänt så mycket idag, har varit irriterad på allt, stog i skolan och skrek, börja nästan gråta. Jag har fett ont i huvet, känner mig helt borta, jag ramla på mitt glasbord med huvudet mot kanten :S Somsagt så var jag, Patricia, Shamsa och Karima hos Dannis. Vi skulle plugga men vi har inte gjort ett piss! Shamsa färgade Patricias hår medans jag, Dannis och Karima satt och på golvet och DAK. Vi blev fett flumma och vi hade faktist jätte kul tills vi kom ner till ringen. Då kom dramat igen, jag och Dannis mådde inte så bra, Patricia och Karima var fett irriterad. Det känns som jag förlorat fett mycket blod, dom senaste dagarna har jag blött näsblod fett mycket, min näsa är skit känslig. Nu jag känner mig helt svag som om jag ska svimma ibland :S Nej nu ska jag inte överdriva, ska äta upp min pannpizza nu så jag kanske bloggar mer ikväll lr så bloggar jag direkt imorn på morgonen.

Jag och Karima


Jag, Dannis och Karima skålar ;)


Bjuder på en knasig bild på mig :P


Postat av: angie i london

jättefin design & jag bara älskar ditt namn, varissa, så hett

2009-09-07 @ 22:03:28
URL: http://bbittersweet.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?