Kvällens Foto

Jag orkar inte hålla mina ögon vakna så ska ta och sova nu. Engelska läxan är hälften klar, orkar inte göra mer, fortsätter senare när jag har tid (om jag äns kommer få tid). Men nu ska jag slänga ut kvällens foto. Imorn kommer jag förmodligen inte kunna slänga ut min dresscode. Ska ut och paddla på morgonen, måste hinna med bussen, inga förseningar funkar.

På bilden: Jag, Orana (kusin) och Mirjam

En bild från 2008. Den här dagen minns jag väl. Vi var i Norsborg och övade på att gå modell eftersom vi skulle vara med i en modevisningstävling. Haha fick gå i klackar och det var jobbigt x)

Postat av: ellen ~

awwe så söt ni var .. och är fortfarande såklart (a)

2009-09-23 @ 14:36:34
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?