Lördagens kväll

Tjosan bloggen!

Nu har jag fått bilderna från Daniellas kamera. Igår kväll så var jag somsagt med Daniella, Karima, Sammy, Shady, Mohamed och Ibo. Jag, Daniella och Karima gick och mötte Sammy, Shady, Mohamed och Ibo vid stimmet. Men dom gick hem och skulle fixa en sak så vi väntade utanför doms port vid sikvägen. Vi träffade sen Edessa vid centrumlekplatsen liten stund, sen gick vi mot granbacken. Sen drog Edessa och vi satt kvar i ett hus.

Nu ska jag berätta det roliga. Det var en tant som kom bakom oss med en hund och när killarna vände sig om så börja alla skrika. Fyfan vad jag dog av garv, Mohamed och Sammy hade redan sprungit iväg åt helvetet. Shady frågade tanten varför hon skrämde oss. Jag kunde verkligen inte sluta skratta, asso jag skrattade verkligen åt dom.

Vi gick sen mot Patricias port för vi skulle träffa henne en stund. Vi satt vid bänkarna utanför hennes port och då börjar killarna skrika igen. Asso jag låg på bänken och dog av garv. Somvanligt springer Sammy och Mohamed iväg, det var en katt som kom. Asso jag kan verkligen inte sluta skratta åt dom.

Patricia kom ut så vi var lite med henne. Jag tog fram mitt hår och täckte ansiktet och kollade på Ibo. Ibo kollade på mig och han hoppade till så han ramla av bänken. Omg, jag satt och dog av garv. Han blev fett rädd för mig, sen så börja jag driva lite med han, så jag tog fram håret hela tiden och han sprang ifrån mig. Haha Sammy har videoklipp så jag hoppas på att jag kan få den sen ;)

Daniella och Karima slaggade hos mig. Vi drog hem 20 över 12. Vi går förbi fullisbacken, först ville inte dom det men jag sa att ingenting kommer hända för ingen är där heller. Sen så kommer Sammy, Shady, Mohamed och skrämmer oss. Daniella och Ibo skrek och kutade iväg. Jag skrek sen börja jag dö av garv. Haha fyfan blev skit rädd först för jag hörde nån i busken och det var dom. Men ska lägga ut bilderna nu så ... Enjoy it!

Jag, Karima och Daniella i hissen


Ibo, Shady, Daniella, Jag, Karima och Mohamed


Jag och Daniella


Jag, Shady, Karima, Daniella och Sammy


(från vänster och runt) Ibo, Jag, Shady (?), Sammy (?),
Daniella och Karima



Karima, Mohamed, Daniella, Shady, Ibo, Jag och Sammy


Shady har skit kul :)


Karima och Daniella skit söta


(från vänster och runt) Karima, Ibo, Jag, Shady, Sammy
och Daniella



Jag och Ibo, haha titta på Ibo xD


Ibo och Sammy strular, hahahahahahahhaahah (dom driver)


Shady och Sammy, titta va söta dom är :O



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?