Måste plugga!

Hejsan bloggen!

Måste verkligen plugga så ska skriva lite snabbt. Idag så hände inget särskilt i skolan. Jag är en djävul för jag råka putta Nathi så han fick ett sår (aa) Jag skojar inte, Nathi är fett snabb och fett stark, det är lite läskigt tycker jag. Menmen, hade  thailändska idag. Min lärare slängde ut mig, igen. Bara för att jag inte hade gjort läxan och hon tror att jag skulle vara inne i klassrummet och störa så poff hamnar jag utanför dörren :O Anwar är sur på mig, måste snacka med han för jag saknar han fett mycket! Men nu måste jag plugga, börjar med matten eftersom jag skulle lämna in den i måndags men fick lämna in den imorn istellet.

Jag lovar att ge recept på min och Daniellas speciel ;)

Postat av: ellen ~

ttack gumman , gud du är så söt (a)

2009-09-15 @ 22:40:37

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?