Min långa torsdag

Förlåt bloggen!

Idag hade jag ingen tid alls att blogga. Imorse ställde jag min väckarklocka på fel tid, hann inte slänga ut dagens outfit då. Slutade kvart i 4, skulle igentligen sluta 10 över 4. Sen kom jag hem vid 5 och sen blev jag tvungen att dra till träningen. En lång dag har det varit men ändå har den gått så snabbt.

Jag måste bara berätta att på no lektionen så fick vi labba, jag och Patricia labbade tillsammans. Vi körde muggtelefonen, det var fett kul för vi hörde varandra, har aldrig trott att dom skulle funka. Och på iup lektionen så valde jag och Patricia engelska. Vi hade lektion med Nathi och Rodde för första gången, det var lite kul :D Jag, Patricia, Nathi och Rodde satt först i samma bord, men vi fick tydligen inte det så Nathi och Rodde fick flytta. Sen så kom Benan och satt sig med oss. Rebecka (min mentor) hade sagt till mig en gång, sen sa hon att om jag säger nått så får jag flytta. Tydligen så "råkade" jag säga nått så jag fick flytta, snacka om att hon verkligen måste vara jobbig. Sen hela lektionen satt jag och Anwar och tjaffsade med varandra, han är så jobbig -.-"

Jag gick hem med Pompom, vi köpte choklad och glass. Jag kom hem tittade lite på teve sen blev jag tvungen att dra till träningen. Jag var inte med för jag är fortfarande lite förskyld och jag behövde plugga min svenska läxa tills imorn. Måste fortfarande göra klart den. Efter träningen kom Frida till mig, hon ville att jag skulle klippa pannlugg åt henne. Känner mig som värsta frisören x) Men jag klippte henne och det blev ok, andra gången blir inte lika bra som första gången. Men nu måste jag faktist plugga klart min svenska läxa, igentligen så orkar jag verkligen inte. Men om man vill ha MVG så måste man väl det.

Jag och Patricia sitter och pratar i muggtelefonen ;)


Jag och Benan på so lektionen (igår)


Jag och Patricia på so lektionen (igår)


Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: Tack för din "röst" hihi , ska snart bestämma mig om vad det blir ^^

2009-09-10 @ 22:09:47
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?