Nybodafestivalen

Buenos días!

Igår kväll så decka jag direkt när jag kom hem, föresten så slaggade Gabbi hos mig :) Men nyboda festen var ju sådär kul, det var inte så mycket folk. Men vi dansade i alla fall som man alltid ska göra på fester, det var så varmt så man verkligen svettades :O Men orkar inte skriva så mycket, måste gå och duscha. Ska slänga ut massvis med bilder nu.

Jag och Ronja


Shamsa och Benan


Adrian


Jag och Gabbi


Jag fixar mig


Jag är en bloggnörd (aa)


Sådär fick jag se ut :)


Jag och Karima


Valli och Chama


Jag och Karima med Dogge och hans crew


Jag och Gabbi med Dogge och hans crew


Jag hoppar som en galning x)


Frida, Varissa och Karima


Valli, Frida, Varissa, Adrian, Rodde och Karima


Moa, hahahahaha


Adrian, Erick, Varissa, Karima och Rodde


Titta hur vi flummar x)


Gabbi filmar

Postat av: Samir

snacka om att bomba med bildeR

2009-09-08 @ 19:06:08

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?