Onsdag 2/9

Hejsan bloggen!

Har varit så deprimerad idag, men det ska jag inte berätta om så mycket. Började 8 idag, snacka om jobbigt att kämpa sig upp från sängen -.-" Efter skolan så hade vi ett litet "möte" i nyboda, vi skulle snacka om nyboda festivalen. Så alla vet så ska vi uppträda på lördag, vilken tid vet jag inte än. Har spanska läxa tills imorn, vi repeterar spansk verb, så måste börja plugga spanska. Ska inte fuska den här gången eftersom vi får betyg och skit. Nu måste jag sluta blogga.

Jag och Karima, där är min tvilling :)


Jag och Dannis på slöjd lektionen :)


På bild lektionen fick vi rita vår egna personliga smileys,
såhär ser min ut (aa)


Jag, Patricia och Daniella


Postat av: Wari

haha ni var lika:) asså du o karima :) o haha , det var snat med plattängen ;) haha ! jag fick panik!

2009-09-02 @ 17:31:07
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Nathalie

vart köpte du dina adidas tröjer ?

2009-09-02 @ 20:33:49
URL: http://finnest.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter din spanska lärare Elisabeth eller Li?

2009-09-03 @ 15:28:04

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?