Orienteringsdag

Tjosan bloggen!

Kom hem för typ 3 timmar sen, men har inte orkat blogga. Har haft orientering i Ahlstorp idag, gjorde 4 banor, det blir ett G för mig, hann inte mer. Jag sitter och målar mina naglar, den ena handen e klar. Samtidigt så tittar jag på teve så ska vara social mot teven :) Visste ni att hunden jag kanske ska få köpa föddes i söndags? :D Har glömt att berätta det, men om 2 veckor så ska jag få titta på hunden tror jag. Längtar, men en puss till mina läsare <3

Karima, Hb och Pattis


Jag orienterar, kändes som vi fick gå runt halva Sverige


Jag äter, såg värre ut efter och Nathi tittade konstigt på mig x)


Patricia tjockis, ska komma från rätt käft (aa)


Jag, Daniella och Patricia


Postat av: wari

va roligt ni verka har;) haha inte konstigt att min bror glor hahaha posie DU E SKÖN xd

2009-09-30 @ 17:48:14
Postat av: niszeh

hejj :) undrar bara vilket land du kommer ifrån ?

p.s jätte söt är du

2009-09-30 @ 18:02:24
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?